پتاسیم یک عدد از مواد معدنی کلیدی محسوب می شود که تکتک سلولهای تن به آن نیاز دارند. این عنصر در بیشتر مواد غذایی وجود دارد. فقدان همین 3 ماده سبب طولانی تر وزن می شود! این دو نوع ماده معدنی به یک ترازو برای تن اهمیت دارند، اما میکرومینرالها اهمیت مقادیر مضاعف کمتری گزینه نیاز بدن انسان هستند. هدف همین مطالعه, نظارت و مقایسه اخذ کلسیم, خرید نمک پتاسیم خوراکی منیزیم و پتاسیم در افراد دچار به پرفشاری خون دارای مجموعه شاهد است. نبود منیزیم منجر میل به قند و شیرینی می شود. زیرا آنها میزان زیادی قهوه ، قند و شکر می خورند، الکل می نوشند و به طور معمول از مسهل ها استعمال می کنند. فسفر به فراوانی در گوشت قرمز، متاع های لبنی، ماهی، مرغ و ماکیان، نان، برنج و جو دوسر یافت می شود و به طور معمول در غذاهای حاوی کلسیم نیز موجود است. از پتاسیم هیدروکسید برای ایجاد کود های تامین کننده عنصر پتاسیم به جهت محصولات زراعی به کارگیری می شود. محققان در طی بررسیهایشان بازدید کردند اشخاصی که به مدت ۱۸ ماه، روزمره مهم مصرف محصولات لبنی میان ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ میلی گرم کلسیم اخذ کردند چربی بدنی کمتری دارند. فشار خون شما بالا است: عوامل متعددی مثل سوابق خانوادگی، بیش تر وزن و مصرف بیش از حد نمک از مواردی ھستند که در ارتقاء فشار خون نقش دارند. تحقیقات نشان می دهد که کلسیم به صورت هماهنگ اهمیت ویتامین D فعالیت کرده و به چربی سوزی امداد شایانی می کند. پتاسیم به کارایی قلب امداد می کند و تعادل آب را در بدن تهیه و تنظیم می کند. در صورتی که مضاعف گوشت می خورید ، کمبود کلسیم حساس بیشتری پیدا می کند. دیابت – ممکن میباشد پس از مصرف انسولین، تراز پتاسیم کمتر یابد، به خصوص درصورتیکه دیابت خویش را به مهربانی در اختیار گرفتن نکرده خرید پتاسیم نیترات رشت باشید. سازمان بهداشت جهانی، مصرف ۳۵۱۰ میلی گرم در روز را توصیه می‌کند و معتقد میباشد که اکثر جمعیت دنیا این مقدار را به صحت اخذ نمیکنند. فقدان پتاسیم دارای سوخت و ساز بدن تضاد دارااست و بضاعت و توان تن را برای شکستن مواد غذایی کمتر می دهد.

ایندکسر