[ad_1]

فکر می کنم همه ما می توانیم موافق باشیم که بعضی مواقع واقعیت فعلی می تواند کمی … بهتر باشد.

چندین سال است که اپل در مورد پتانسیل واقعیت افزوده صحبت می کند و اخیراً شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت در حال آماده سازی است تا با راه اندازی محصولی متمرکز بر واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی – یا احتمالاً هر دو ، این بلندپروازی ها را به سطح بعدی برساند.

اما اپل از آن دسته افرادی نیست که پروژه ها را با بی دقتی انجام می دهد: علی رغم درخواست های فراوان از اپل برای ورود به این یا آن بازار ، این شرکت تمایل دارد بسیار محافظه کارانه عمل کند که کدام پروژه ها واقعاً می توانند دستکش بزرگ را برای تبدیل شدن به محصولات خود طی کنند. تحویل. همانطور که استیو جابز یک بار گفت: “نوآوری به 1000 چیز نه می گوید.”

اگر اپل واقعاً آماده ورود به این حوزه محصول جدید است – که گفته می شود زودتر از این اتفاق می افتد – به این دلیل است که این شرکت معتقد است که فهمیده است که چگونه می تواند قدرت سخت افزار ، نرم افزار و خدمات برای حمل نوعی دستگاه که هنوز هیچ شرکتی خراب نشده است. که این سisesال را ایجاد می کند: این چه جهنمی است؟

مناسب برای هدفون

در تلاش برای تعیین دقیق اینکه دستگاه واقعیت افزوده اپل دقیقاً چه دستگاهی است ، بررسی اینکه کدام یک از محصولات موجود این شرکت می تواند ارتباط خوبی با چنین محصولی داشته باشد ، می تواند آموزنده باشد. و لازم نیست خیلی دور نگاه کنید تا متوجه شوید فضایی که این روزها اپل بیشتر از آن هیجان زده است ، سلامتی و تناسب اندام است.

اپل واچ اولین تلاش اصلی این شرکت در بازار بود ، اما اخیراً + Apple Fitness + را به این مخلوط اضافه کرد و به کل بخش ترکیبی مست کننده از سخت افزار ، نرم افزار و خدماتی که دوست دارد آن را تبلیغ کند ، داد. با توجه به اینکه اپل واچ در همان دسته “پوشیدنی” قرار می گیرد که احتمالاً یک گوشی داشته باشد ، تصور اینکه یک دستگاه واقعیت افزوده فرض شده می تواند به سلامت مرتبط باشد کار سختی نیست.

داده های تناسب اندام سیب سیب

Apple Fitness + کاملاً مناسب AR است.

به عنوان مثال تصور کنید که هدفون های واقعیت افزوده – امیدوارم به شکل عینک های سبک باشد – که هنگام آموزش به شما نمای بالایی از علائم حیاتی شما می دهد ، به همان روشی که می توانید با یک نگاه از اپل این اطلاعات را بدست آورید. تماشا کنید ، اما راحت تر. یا یک طرح ریزی AR از مربی شما که می تواند شما را در هدف نگه دارد ، حتی اگر به صفحه ای خیره نشوید – حتی هنگام دویدن.

علاوه بر اطلاعات مربوط به تناسب اندام ، مشخص نیست که سایر ویژگی های سلامتی وجود دارد که اپل می تواند در چنین دستگاهی مستقر کند – حسگرهای اضافی مانند سنسورهای موجود در APple Watch را در نظر بگیرید – حتی برای ادغام نزدیکتر با سایر پیشنهادات. اما مطمئناً به نظر می رسد چیزی که شرکت در مورد آن تحقیق خواهد کرد.

AR کجا رفت؟

طی چند سال گذشته ، اپل وقت و هزینه زیادی را صرف بهبود خدمات نقشه برداری خود کرده است. این بیشتر به این دلیل است که وقتی این شرکت برای اولین بار Google Maps را در سال 2012 حذف کرد ، چیزهای زیادی برای جبران وجود داشت. اما اکنون که این شرکت داده های نقشه خود را از ابتدا بازیابی کرده است (در نظر گرفته شده برای بازی با کلمات) ، این بدان معنی است که اطلاعات زیادی نیز وجود دارد که سایر محصولات می توانند از آنها بهره مند شوند.

کارت های اپل سیب - سیب

از AR می توان برای افزودن ویژگی ها به Apple Maps استفاده کرد.

به عنوان مثال ، داده های نقشه جدید شامل اطلاعاتی در مورد مسیرهای دوچرخه سواری ، ارتفاع و حتی داده “به اطراف نگاه کنید” ، که به شما امکان می دهد در هر خیابان حرکت کنید …در عمل. هدست های واقعیت افزوده ممکن است بتوانند با استفاده از این داده ها نه تنها به شما در یافتن مکان خود کمک کنند بلکه به شما راهنمایی های مناسبی را ارائه می دهند که بر روی جهان پیرامون شما قرار دارد ، اعم از پیاده روی ، دویدن یا دوچرخه سواری.

همچنین می تواند به راحتی به شما امکان دریافت اطلاعات در مورد مکان های اطراف خود ، از جمله ساعات فروشگاه ، منوهای رستوران ، یا حتی اطلاعات تاریخی و سایر زمینه ها را بدهد. مطمئناً داده های مربوط به موقعیت جغرافیایی در نقشه های اپل وجود دارد و این ایده که فقط برای اینکه بتوانیم به نقشه های خود در آیفون های خود نگاه کنیم ، جمع آوری شده است ، کوته نظرانه به نظر می رسد. واقعیت افزوده می تواند روشی جذاب برای کارایی بیشتر این داده ها برای اپل باشد.

ظاهر چیز است

با این اوصاف ، حتی اگر هدفون های واقعیت افزوده اپل از فناوری خیره کننده ای برخوردار باشند ، این شرکت همچنان با موانعی روبرو است که به نظر می رسد. از آنجا که افرادی که ساعت های بزرگ حجیم را بر روی مچ خود می بندند یک چیز است ، ترغیب مصرف کنندگان برای قرار دادن فناوری ناجور در چهره مانع بسیار بیشتری برای غلبه بر آن است.

خبر خوب این است که در اینجا اپل تجربه هایی دارد. این شرکت دهه ها صرف ایجاد دستگاه های فناوری کرده است که نه تنها خوب کار می کنند ، بلکه عالی هم به نظر می رسند. آیفون ها ، آیپد ها ، مک بوک ها به دلیل طراحیشان مورد تحسین و قدردانی قرار گرفته اند – طرحی که خیلی از رقبای اپل سریع الگوبرداری کرده اند.

اپل واچ شاید اوج این روحیه باشد. در حالی که درخشش گسترده نسخه طلایی نسخه اول تا حد زیادی کنار گذاشته شده است ، اما تمرکز اپل بر روی مواد و روبان های مختلف – و همچنین همکاری با مارک های معتبر مد مانند Nike و Hermes – نشان می دهد که این شرکت می داند که ظاهر بخش عمده ای از مصرف گرایی است. فن آوری ها کاملاً تعجب آور است که وقتی زمان فرا رسیدن زمان عرضه عینک های واقعیت افزوده می رسد ، این شرکت مشارکت های مشابهی (مثلاً با تولیدکنندگانی مانند Ray-Ban یا Oakley) ایجاد کرده است – اگر اپل سرمایه گذاری زیادی در این دستگاه ها انجام دهد ، هدف این است که نه تنها اشیا that را که مردم ساخته اند خواستناما کسانی که می خواهند نشان دهند.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را مطالعه کنید.

[ad_2]

منبع: shogh-khabar.ir