اپل در حفظ حریم خصوصی پیشرو است ، اما هنوز با فروشگاه App ، ایمیل و موارد دیگر کار می کند


سالهاست که اپل تعهد خود را نسبت به حریم خصوصی مشتریان خود ذوب کرده است. برخلاف اکثر رقبا ، مدل تجاری اپل (در درجه اول فروش محصولات و خدمات ، و نه تبلیغات) این امکان را برای آن فراهم می کند که بدون اتکا به جمع آوری اطلاعات شخصی مشتریانش موفق باشد. این یک مزیت بزرگ است و اپل آن را می داند.

اما وقتی به استراتژی محصول اپل نگاه می کنم ، از همه راه هایی که شرکت نتوانسته است از موقعیت منحصر به فرد خود استفاده کند ، متعجب می شوم. از ویژگی های سیستم عامل گرفته تا خدمات جدید ، این شرکت باید حریم خصوصی خود را دو برابر کرده و برتری خود را نسبت به رقبا افزایش دهد.

در سایر برنامه های اپل پرخاشگر باشید

اپل در زمینه حفظ حریم خصوصی در Safari کار بسیار خوبی انجام داده است. استفاده از وب به برخی از روشهای اساسی باعث نشت اطلاعات می شود ، اما اپل کارهای زیادی را برای کاهش میزان ردیابی و پروفایل که می توان هنگام استفاده از Safari انجام داد ، انجام داده است. و البته ، قوانین جدید ردیابی اپل ، فیس بوک را بسیار بسیار عصبانی کرده است.

اما این شرکت می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. هفته گذشته ، جان گروبر از Daring Fireball در نامه به مسائل مربوط به حریم خصوصی اشاره کرد. پیام ها می توانند دارای ردیاب داخلی به صورت تصاویر نامرئی باشند و Apple Mail آن تصاویر را به طور پیش فرض بارگیری می کند.

بله ، می توانید بارگیری خودکار تصویر را خاموش کنید ، اما این بدان معناست که بیشتر ایمیل هایی که دریافت می کنید شکسته است. اپل به شما راهی می دهد تا تصاویر را با یک لمس بارگیری کنید ، اما سپس تمام تصاویر بارگیری می شوند. و نمی توانید پیام های افراد و سرویس هایی را که به آنها اعتماد دارید تنظیم کنید تا همه تصاویر به طور خودکار بارگیری شود ، بنابراین باید هر بار این کار را انجام دهید.

اپل می تواند خیلی بهتر عمل کند. حداقل ، باید در جلوگیری از بارگیری تصاویر ردیابی نامرئی فعال تر باشد. اما از آنجا که حتی از یک تصویر قانونی نیز می توان به عنوان ردیاب استفاده کرد ، ممکن است ارزش یک سیستم پراکسی را داشته باشد که به Mail امکان می دهد تصاویر راه دور را از طریق سرور اپل بارگیری کند و هویت شما را پنهان کند. در حال حاضر ، راه حل های شخص ثالث وجود دارد که می توانید به آنها متوسل شوید.

جلوی کلاهبرداری و هرزنامه را بگیرید

در هفته های اخیر ، یک توسعه دهنده کوستا الفتریو “جوخه بانکو” برای مردی بود که برنامه های فریبنده iOS را با قوانین مسخره اشتراک ، برنامه های پورنو دوستانه کودک و جریان های بی پایان از بررسی های جعلی App Store ، در معرض دید قرار داد. این خبر نیست سالهاست که توسعه دهندگان از جریان بی پایان کلاهبرداری در App Store خبر می دهند.

من درک می کنم که گشت زدن در چیزی به اندازه فروشگاه App یک کار دشوار است. اما هر کاری که اپل انجام دهد ، فقط کافی نیست. اپل باید با ایجاد App Store به مکان امن تری از همه مشتریان خود محافظت کند ، این به معنای صرف هزینه بیشتر و استخدام افراد بیشتر برای حذف ناخواسته های جعلی از App Store است. ارزش این را ندارد که به شهرت اپل ضربه بزنید که چنین مواردی را در App Store داشته باشید ، حتی اگر اپل درصدی از هر فروش متقلبانه را انجام دهد.

فروشگاه برنامه بهترین سال 2020 سیب

طی چند سال گذشته ، اپل برنامه های کاربردی را برای فیلتر کردن تماس های تلفنی ورودی برای نامه های ناخواسته فعال کرده است. برخی از این سرویس ها را امتحان کرده ام و کار می کنند – در درجات مختلف. اما روش صحیح این نیست که کاربران آیفون مجبور شوند بفهمند کدام برنامه اشتراک کار خوبی در مسدود کردن تماس های جعلی انجام می دهد – اپل باید این کار را خودش انجام دهد. (من خواهم گفت ، این وظیفه اپراتورهای تلفنی است – و برخی از آنها خدماتی را برای مسدود کردن هرزنامه ها ارائه می دهند … با پرداخت هزینه اضافی. چه راکتی.)

اما اجازه دهید آن را بیشتر گسترش دهیم. اخیراً جریان بی انتهایی از پیام هرزنامه را دریافت کرده ام. و اپل اساساً ابزاری برای فیلتر کردن این پیام ها ارائه نمی دهد. حتی مسدود کردن یک شماره نیز دشوارتر از آن است که باید باشد.

سرانجام … در مورد افزودن فیلتر هرزنامه به iOS Mail چطور؟ ما سالهاست که آن را روی مک داریم.

حریم خصوصی به عنوان یک سرویس

بسیاری از پیشنهادهای من برای اجرای اپل هزینه زیادی صرف اپل می کند. در مورد چیزی مانند یکپارچگی فروشگاه App ، شرکت باید هزینه کند و کار درست را انجام دهد. اما از آنجا که اپل تجارت قابل توجهی در زمینه فروش خدمات به مشتریان خود ایجاد كرده است ، در اینجا ممكن است فرصتی برای افزایش حریم خصوصی با ارائه خدمات اشتراك فراهم شود.

یک سال پیش ، در حالی که در مورد استراتژی اپل برای یک خانه هوشمند (هنوز) هوشمند می نوشتم ، پیشنهاد کردم که اپل می تواند با VPN داخلی روتر ایجاد کند. اگر نمی دانید VPN چیست ، در اصل یک تونل ایمن است که تمام ترافیک اینترنت شما را رمزگذاری می کند ، آدرس شما را می بندد و ردیابی شما را برای افراد دشوار می کند.

نماد قفل سیب سیب

حریم خصوصی به عنوان یک سرویس؟ اپل می تواند این کار را انجام دهد.

اما چه کسی به روتر نیاز دارد؟ macOS و iOS اکنون از VPN پشتیبانی می کنند. اپل می تواند VPN دلخواه خود را ایجاد کرده و آن را به یک انتخاب ترجیحی و با کاربرد آسان تبدیل کند – همانطور که کارت اپل در Apple Pay است. اجرای VPN برای هر دستگاه موجود اپل هزینه بالایی دارد و من مطمئن هستم که اپل چنین نمی کند – اما اگر این سرویس به سرویس جدید اپل متمرکز بر حریم خصوصی مربوط باشد ، چه می شود؟ این شرکت ممکن است VPN و برخی از ویژگی های دیگری که من در اینجا ذکر کردم – بارگذاری تصویر پروکسی ، هرزنامه و فیلتر کردن هرزنامه – و مواردی که من حتی به آنها اشاره نکرده ام ، در یک سرویس ساده و آسان برای فعال سازی که امنیت را به حداکثر می رساند. از همه دستگاههای اپل خود ، مهم نیست که کجا هستید ، مهم نیست که از چه برنامه ای استفاده می کنید.

اگر یک شرکت بزرگ فناوری وجود دارد که می تواند از فروش حریم خصوصی به عنوان یک سرویس رهایی یابد ، این اپل است.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را مطالعه کنید.




منبع: shogh-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>