[ad_1]
Macalope یک راز کوچک را فاش می کند ، اما شما باید قول دهید که به سردبیر خود نگویید: تقریباً هر سال در شش سال گذشته ، او تقریباً همان ستون را برای Apple Watch نوشته است.
او گناهی ندارد. خیلی راحت است
تاریخچه ساعت یک مورد خوشحال کننده در دنیای اپل است. این ممکن است آخرین نمونه عالی از نظر کلاسیک اپل باشد ، جایی که اپل از ابتدا تا انتها دیده شده است که قادر به انجام کاری درست و در عین حال معجزه آسایی نیست. و بعد همه چیز به زیر فرش هل داده شد.
اگرچه هنوز بسیاری از افراد به شما خواهند گفت که اپل کارها را اشتباه انجام می دهد – درست ، در بسیاری از موارد – هنوز تعداد کمی از افراد تمایل دارند که بگویند مشکلات این شرکت ، چه خیالی و چه واقعی ، یک محصول خاص را غرق می کند ، چه رسد به کل شرکت مانند گذشته.
در مارس 2014 ، چه به دلیل ارزیابی نزدیک بینی از مهارت های پیش بینی وی و یا یک تلاش پوچ برای تبلیغات شخصی ، تحلیلگر Trip Chowdhry ادعا کرد که اگر اپل ساعت هوشمند خود را ظرف 60 روز تولید نکند ، “ناپدید می شود” یا “به یک شرکت نامناسب تبدیل می شود”. راستش را بخواهید ، ماکالوپا نمی داند چه چیزی انگیزه او را برای گفتن این حرف ایجاد کرده است. در دوران باستان ، آنها می گفتند كه سوice نیت می تواند ناشی از نزدیكی با روباه یا سوف باشد. حالا ما فقط شانه های خود را بالا می اندازیم و او را به خاطر یک مارک شخصی بد اعتبار می دهیم.
اپل البته شش ساعت دیگر ساعت را ارائه نداد و بیش از یک سال آن را تحویل نداد و خواننده عزیز ، مرد هیجان زده به اندازه شما در مورد چگونگی ادامه کار شرکت هم گیج است. گویی این شرکت با قوانین ترمودینامیک مخالف است.
دانشمندان حتی نمی توانستند منتظر بمانند تا ساعت ارسال شود تا آن را “خرابی” اعلام کنند. و هنگامی که آن را تحویل داد ، قطعاً یک “شکست” بود زیرا همان تعداد آیفون را فروخت ، شاید بزرگترین لوازم الکترونیکی مصرفی باشد. اگر این نوار شما است ، بله ، اپل واچ “خرابی” بود. اکنون ، لطفا استانداردهای احمقانه و ارائه عملکرد خود را به آن سوی رودخانه منتقل کنید. قبیله آتش ممکن است از آنها بهره مند شود ، اما ما قبایل هوایی ، زمینی و آبی از آن استفاده نمی کنیم.

IDG
با وجود همه اینها ، هر سال پس از عرضه ساعت اپل اخباری درباره چگونگی عملکرد واقعاً خوب آن منتشر می شود و سال 2021 نیز از این قاعده مستثنی نیست.
“اپل واچ در سه ماهه اول سال 2021 یک سوم بازار ساعت های هوشمند را در اختیار دارد” (شورای هورن) JonyIveParody.)
طبق تحقیقات Counterpoint ، اپل سهم بازار خود را 3 درصد افزایش داده است. علاوه بر این ، تحویل آن 50 درصد افزایش یافته است. پنج صفر به نظر می رسد نوعی خوب است ، نه؟
در همین حال ، دو رقبای اصلی Watch ، Google Wear (Google Wear را به خاطر می آورید؟) و Tizen ، در حال آماده شدن برای ادغام هستند. Counterpoint معتقد است که این امر “احیای بازار” است.
تلفیق قدرت بیشتری به پلتفرم Google Wear می دهد و توسعه دهندگان بیشتری را برای ایجاد تجربیات جدید مچ دست جذب می کند.
هوم ، درسته و مطمئناً سال آینده سالی است که سرانجام ویندوز فون از اندروید پیشی خواهد گرفت.
The Verge درباره ادغام Wear / Tizen می گوید:
“مشارکت جدید گوگل برای ساعت های هوشمند سامسونگ بسیار شبیه رها کردن است”
حدس می زنم ببینیم چه اتفاقی می افتد.
در ضمن ، ما امیدواریم که ماکالوپا را بخاطر نوشتن هر سال یک ستون ببخشید. بعضی اوقات میوه های دارای تعلیق کم خوشمزه ترین هستند.
Macalope جدا از اینکه یک جانور افسانه ای است ، کارمند Macworld نیست. در نتیجه ، ماکالوپ همیشه در انتقاد از هر سازمان رسانه ای آزاد است. حتی مال ما
[ad_2]
منبع: shogh-khabar.ir