بانوان عموماً بالاتنه ضعیف تری نسبت به زیر تنه دارا هستند و دوچندان اساسی است که در برنامه آنها نسبت قابل قبولی از تمرینات بالاتنه به ذیل تنه به کارگیری شود. به جهت رویش ماهیچه‌ها می بایست بیشتر از آنچه که میسوزانید کالری مصرف کنید. شما پس از انجام این برنامه تمرینی می توانید به بخش برنامه بدنسازی در گومگ مراجعه کرده و هر برنامه تمرینی که سطح «حرفه ای» دارد را گزینش کنید و تمریناتتان را ادامه دهید. مثلاً در صورتی که شما پشتتان گرد است یا قوز دارید در میان تمرین برای سینه و پشت فکر میکنید کدام برایتان در حق تقدم قرار دارد؟ همینطور تأکید زیادی رژیم غذایی و تغذیه دارد و اندام عضلانی خودش را وام برنامه غذایی اصولی میداند. مربیان قانونی تن ورز و مربیان قانونی فدراسیون پرورش اندام جمهوری اسلامی کشور‌ایران و نیز چنین فدراسیون جهانی رویش اندام (IFBB) مشخصات شما را تحلیل خواهند کرد و در رخ نیاز، به رخ تلفنی توضیحات تکمیلی را از شما اخذ خواهند کرد. در ۱۸ سالگی او‌لین فتوشوت رو داشتم و در او‌لین مسابقه پرورش اندام در جور ۷۹ کیلوگرم قرار گرفتم و سال آنگاه کارت حرفهای WNBF را گرفتم و در مسابقه سوم در مدل ۸۳ کیلوگرم حضور پیدا کردم. ادغام این برنامه حیاتی ۲-۳ جلسه تمرین هوازی ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ای می تواند برای وصال به تناسب اندام به مهربانی اثر کند. حیاتی وجود تمامی تلاشهای ما اما باز هم شما میتوانید در بعضا موردها دست به تغییر تحول برنامه ورزشی بزنید و حق تماماً اصلی شما است. به این عامل خوبتر میباشد در برنامه تمرینی بدنسازی بانوان حرکات متنوعی در لحاظ گرفته شود و برنامه آن ها نسبت به مردان زودتر تغییر‌و تحول کند. تنوع در برنامه به معنی تغییر در کلیت برنامه بدنسازی بانوان نیست. این به همین معنی نمیباشد که معین شدن مقدار وزنه ها تنها می بایست در برنامه بدنسازی بانوان باشد. تعداد حرکات در همین برنامه بایستی مشخص باشد. برنامه ای که در پایین مشاهده می فرمائید برنامه بدنسازی به جهت آقایان می باشد که می توانید اصلی تصور سهل وآسان همین برنامه را انجام دهید و به برنامه بدنسازی چربی سوزی 5 روز در هفته پیشرفت چشمگیری کنید.

ایندکسر