وقت آن است که نیم ساعت را با تیم کوک سپری کنید.
نه ، بلند نشو ما این کار را می کنیم
Shhh سرگرم کننده خواهد بود.
نگران نباشید ، شما مجبور نیستید صحبت کنید. کارا سویشر در مصاحبه خود با کوک در پادکست خود Sway سنگین وزن را انجام می دهد. بحث از حریم خصوصی تا فروشگاه App تا AR تا وسایل نقلیه خودمختار تا Cook به نام “Tim Apple” است. ماکالوپ پیشنهاد می کند که به گوش او برود زیرا این مصاحبه خوبی است و او از تکرار قسمتهایی از آن متنفر است ، اما در عین حال تیم کوک تماسهای ماکالوپ را قبول نمی کند.
البته ، ماکالوپ فقط در زمین بازی بیرون می رود و فریاد می زند: “TIM!” اما او هرگز جواب نمی دهد. خیلی بی تفاوت
سویشر از کوک در مورد تفاوت های اپل و فیس بوک می پرسد. محرمانه بودن به وضوح بیشترین است ، اما کوک همچنین در مورد محتوای مضر می گوید:
“ما در نمایش شما چیزهایی را تحت فشار قرار نمی دهیم.”
خوب ، این شرکت چیزهایی را به سمت مردم برای اهداف تعامل سوق نمی دهد و بدیهی است که محتوای مضر یا خطرناک را تحت فشار قرار نمی دهد ، اما تبلیغات ناخواسته را از طریق اعلان ها تبلیغ می کند. علاوه بر این ، جستجو در App Store به دلیل تبلیغ بسیار گیج کننده است ، تبلیغات مربوط به برنامه های رقیب بالاتر از آنچه شما دنبال آن هستید ظاهر می شود. بنابراین ، بیشتر با سوپ LOL ، شخص.
کوک از اهمیت حریم خصوصی برای شرکت به عنوان یک اصل ، نه فقط به عنوان یک ابزار بازاریابی صحبت کرد.
“این در مورد یک شرکت نیست. هدف اصلی است. “
اگر اتفاقی بیفتد که شرکتی در معرض خطر بالن های آب خلوت قرار بگیرد و سرانجام خیس بخورد ، اتفاقات بدتری هم افتاده است.
برخی از افراد دوست دارند نگرش حریم خصوصی اپل را صرفاً به عنوان بازاریابی مورد تمسخر قرار دهند و آن را رد كنند ، گویا شما نباید به دنبال طرح بی شرمانه این شركت باشید تا شما را به استفاده از محصولی كه از حریم خصوصی شما محافظت می كند ، وادار كند زیرا این كار را صرفاً برای بدست آوردن پول انجام می دهند. حتی اگر این درست بود ، محصولات هنوز از حریم خصوصی شما محافظت می کنند.
راستش را بخواهید ، تصور کنید که شما از یک ویژگی چیزی شکایت دارید زیرا “این شرکت فقط از این ویژگی برای فروش محصول شما استفاده می کند.” چی. اما شما برای … پول می دهید و سپس می گیرید … چه؟

IDG
شما می توانید و باید از کارهایی که اپل شما را آزار می دهد شکایت کنید ، خواه عمر باتری ، خطاها یا سیاست های App Store. اسب سرگرمی شخصی فعلی Macalope (متفاوت از اسب تفریحی واقعی او ، یک چوب چوبی سفارشی ساخته شده با مواد تجاری منصفانه و به نام Sparkle Sunshine) این است که چگونه فقط یک گزینه تأخیر برای سیگنال ها در تقویم Big Sur وجود دارد ، که یک عقبگرد از تعداد گزینه ها در کاتالینا.
آیا می خواهید کاری را یک ساعت یا یک روز به تعویق بیندازید؟ خوب ، قبل از اینکه بتوانید ، اما اکنون نمی توانید ، زیرا پیشرفت می کنید. بنابراین Macalope به معنای واقعی کلمه از دسترسی از راه دور برای ورود به سیستم عامل Mac که از Catalina استفاده می کند استفاده می کند تا هشدارهای تقویم را به تعویق بیندازد و او فقط آن را انجام می دهد ، بنابراین ماشین را قطع می کند! خود! سرگرمی !
نه دقیقا. این اغراق بود. او هرگز به تو لگد نمی زند ، آفتاب درخشان. هرگز.
آنجا وجود دارد. Shhh.
اما اینکه از ویژگی هایی که اپل ارائه می دهد شکایت کند زیرا دستگاه خود را براساس آن ویژگی می فروشد؟ این مردم چه کسانی هستند؟
برخی از نظرات کوک ، نظیر نظرات مربوط به نوآوری های App Store ، کمی چالش برانگیز است. اپل دوست دارد اینگونه وانمود کند که دنیایی که دستگاه های اپل را در اختیار دارد از خرید کیس های نرم افزاری غبارآلود در پشت CompUSA به App Store منتقل شده است ، گویی در هنگام فروش آنلاین توسعه دهندگان نرم افزار ، مرحله ای بین آنها وجود ندارد.
کوک مخالف بارگیری جانبی بود و گفت که اجازه دادن به سایر فروشگاه های iOS عامل دیگری برای نقض حریم خصوصی و امنیت است.
“فکر می کنم کسی باید رهبری کند ، مگر نه؟” زیرا مصرف کنندگان در صورت عدم اعتماد و اعتماد به فروشگاه ، به آنجا نخواهند آمد و چیزهایی را خریداری نمی کنند. “
وی اذعان می کند که این شرکت در آنچه گاهی به نظر می رسد بی ادعایی کامل نیست.
اما مبارزه اپل با فیس بوک در جلو و مرکز مصاحبه است و این فقط در چرخ کوک است:
“کاری که ما انجام می دهیم ، کارا ، به کاربر این امکان را می دهد که ردیابی شود یا نه. و من فکر می کنم استدلال در برابر آن دشوار است. “
این درست است ، نه اینکه بعضی افراد تلاش نکنند.
Macalope جدا از اینکه یک جانور افسانه ای است ، کارمند Macworld نیست. در نتیجه ، ماکالوپ همیشه در انتقاد از هر سازمان رسانه ای آزاد است. حتی مال ما
منبع: shogh-khabar.ir
آخرین دیدگاهها