[ad_1]

اپل به دلیل هشدارهای حفظ حریم خصوصی در iOS 14 در ارتباط وجودی با فیس بوک است ، زیرا اگر برای مطالعه می نشینید هشدار برای برنامه فیس بوک شما به موقع برای شام عید پاک به پایان می رسید ، اما نمی خواهید آن را بخورید زیرا بیش از حد بیمار خواهید بود.

نوشتن برای CNetبا این حال ، کریس ماتیستیک هر دو فیس بوک را می گوید و اپل اشتباه می کند. چون البته

“اپل و فیس بوک در وان آب داغ ریا می کنند.” بریدگی کوچک.)

بیایید فقط در اسرع وقت از قیاس عجیب عبور کنیم و دیگر هرگز در مورد آن صحبت نکنیم.

نکته جالب در مورد زمان ما این است که ما واقعاً یاد گرفته ایم که جانب خود را بگیریم.

شما باید تصمیم بگیرید که آیا فیس بوک یا اپل در مورد حریم خصوصی درست هستند پاره شدن این طرف! به هر حال ، چرا وقتی می توانید سرخک را در هر دو خانه آنها اعلام کنید ، چیزهایی را در نظر بگیرید؟

همانطور که به سمت کریسمس متزلزل می شویم ، ما را ترغیب می کنیم که چوب های خود را بالا ببریم و یک جنگ مقدس دیگر راه بیندازیم.

فقط یکی از این دو شرکت تمام صفحات روزنامه ها را تبلیغ می کند و می خندد که این دوست تجارت کوچک است و اپل نیست. شرکتی که الگوریتم آن منکر هولوکاست را تشویق می کند و دموکراسی را نابود می کند. آن یکی.

با این حال ، طبق گفته Matyszczyk ، اپل نیز بد است ، زیرا باعث شده است مردم برای طولانی ترین مدت از شارژرهای “خودشان – و نه چندان خوب” استفاده کنند و قوانین “مبهم” در فروشگاه App داشته باشد و به همان اندازه کنترل دقیق بر نحوه عملکرد آن محصولات و چین نشان می دهد تلویزیون آن است.

خوب اما نکته اینجاست: پس چه؟ هیچ یک از آنها کاری با رازداری ندارند. فیس بوک دوست دارد این کار را برای مشاغل کوچک انجام دهد زیرا فیس بوک می داند پایی ندارد که بتواند با اطمینان به آن اعتماد کند.

ممکن است اپل در مورد قوانین App Store اشتباه کند و به مردم اجازه دهد نحوه استفاده شرکت ها از اطلاعات شخصی خود را ببینند.

بیایید در اینجا کمی آزمایش فکری انجام دهیم. یک شرکت تصمیم دارد یک بازی بسازد که هر بار بازی آن را بی سر و صدا 100 دلار از حساب فعلی شما خارج می کند و می خواهد آن را در App Store عرضه کند. این بازی همچنین به شما شوک الکتریکی می دهد. چرا که نه؟ این آزمایش فکری ماکالوپ است ، او می تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد. و گرچه هیچ ارتباطی با تاریخ ندارد ، این شرکت Jerks Incorporated نامیده می شود. به هر حال ، آنها می گویند که سرقت و شوک بخشی از بازی است و مردم آن را دوست دارند. اپل می گوید: “چه؟ نه ، شما نمی توانید این کار را انجام دهید. حداقل باید در این مورد به مردم هشدار دهید. Jerks Incorporated خشمگین است. این شرکت یک آگهی تمام صفحه را در منتشر می کند نیویورک تایمز با گفتن “APPLE HATES SMALL BUSINESS” و کارشناسان شانه خالی می کنند و می گویند که هر دو اشتباه می کنند زیرا اپل سالها صفحه کلیدهای بدی را در MacBook ساخته است.

مسئله این است که صفحه کلید پروانه ای که Macalope برای نوشتن این مقاله تلاش می کند ممکن است ناخوشایند باشد ، در حالی که این شرکت همچنین حق دارد که Jerks Incorporated اجازه انتشار این بازی را ندارد.

حتی اگر اپل فقط به دلیل ارزش بازاریابی اش بر حفظ حریم خصوصی خود پافشاری کند – که جای بحث دارد – باز هم امکاناتی را فراهم می کند که حفظ حریم خصوصی باشد ، باز هم این مزیت را به همراه دارد. و فیس بوک دقیقاً برعکس عمل می کند.

EFF دقیقاً از طرفداران اپل تشکیل نشده است ، اما هنوز هم به نظر می رسد جوهر این اختلاف نظر را درک کنید بسیار خوب.

هنگامی که یک شرکت کار درستی برای مشتریان خود انجام می دهد ، EFF در کنار آن خواهد ایستاد ، همانطور که برای ما دشوار است که شروع کنیم به شرکت هایی که کار اشتباهی انجام می دهند.

اپل در اینجا درست است و فیس بوک اشتباه می کند.

همیشه لازم نیست که حق داشته باشید تا در مورد این مورد خاص حق داشته باشید. در این مورد خاص ، سرخک فقط در یکی از خانه های آنها وجود دارد.

و اگر مردم می خواهند فیس بوک را “Jerks Incorporated” بنامند ، اجازه دادن به Macalope را در نظر بگیرید.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را مطالعه کنید.



[ad_2]

منبع: shogh-khabar.ir