[ad_1]
در طول یادداشت اصلی اپل ، پیروان اپل دوست دارند در توییتر ، اسلک ، پیام های متنی ، تلکس ، خط مهمانی و هر نوع ارتباطی که راحت تر است ، شرکت کنند ، و در مورد چیزهایی که این شرکت اعلام می کند ، یک عقب نشاط آور را اختراع می کنند.
بیایید امروز بعضی از کارها را انجام دهیم ، اینطور است؟
مثال اول: اپل گفت که Watch برنامه جدیدی برای توجه دارد. تمرینات تای چی در Fitness + نیز وجود دارد. بنابراین ، به طور خلاصه ، اپل: “ما شرکت ذن هستیم که دستگاه های شما را برای حواس پرتی مداوم به شما می فروشیم.”
فعال کردن قابلیت های جدید بسیار عالی است. ماکالوپ فقط خنده دار است که این شرکت هم ویژگی “یافتن تمرکز در طول روز” و هم امکان اشتراک گذاری یادداشت های مشترک در همان سیستم عامل را در همان یادداشت اصلی ارائه داده است.
عنصر دیگری که ممکن است مورد تمسخر قرار دهید منابع در گزارش کار اصلی است. برخی از آنها کمی عجیب به نظر می رسند ، زیرا گروهی از کارمندان اپل اخیراً نامه ای به تیم کوک ارسال کرده و خواستار کار بیشتر از گزینه های خانه در آینده هستند ، پس از اینکه اپل اعلام کرد که کارمندان باید حداقل سه روز در هفته به دفتر مراجعه کنند ، از پاییز شروع می شود بنابراین ، دیدن ویژگی جدید Mail که از طریق ایمیل برای تعادل کار و زندگی نشان داده شده است ، کمی جالب توجه بود. زیرا این است کنایه نیست سپس یکی از اعضای تیم watchOS بود که با فرستادن پیامی به دخترش ، یک ویژگی را نشان داد که در طول روز کار و مدرسه چقدر دلشان برای سگ تنگ شده است.
شما سگ را غمگین کردید ، تیم. امیدوارم خوشبخت باشید
به نظر می رسد که توسعه دهندگان از متن اصلی خود بسیار هیجان زده نشده اند. و این قابل درک است. بیشتر آنها به ویژگی هایی اختصاص داده شده بودند که واقعاً نمی توانند از آنها استفاده کنند و بعضی دیگر به مواردی که احتمالاً با آنها رقابت می کنند ، اختصاص داشتند. فقط 20 دقیقه آخر یا بیشتر واقعاً روی توسعه دهندگان متمرکز شده بود ، اما این نکته اصلی WWDC شد. با این حال ، به نظر می رسید توسعه دهندگان از جزئیات کاملاً هیجان زده شده اند بعد از یادداشت اصلی ، مانند API برای درخواست بازپرداخت و لغو اشتراک و ارتباطات از طرف اتحادیه.

IDG
Macalope در واقع مجهز به صحبت در مورد این پیام ها نیست. کدگذاری با سم مشکل است. بنابراین ، از اعلامیه هایی که شرکت در جریان Keynote اعلام کرد ، Macalope می خواهد مدتی را صرف صحبت در مورد حریم خصوصی کند.
بله ، دوباره این قرار است به چه معنا باشد؟
می دانید کوین ، نگرش تو مفید نیست. اصلا مفید نیست
اپل همچنان از طریق بینی و به معنای واقعی کلمه به بدترین عناصر صنعت تبلیغات عکسهای ضرب المثلی می زند. Macalope از بیش از یک نفر شنیده است که افراد صنعت تبلیغات چیزی غیر از پاسخ چهار حرفی به ویژگی پیگیری پیکسل این شرکت در نامه ندارند.
اگر از سطح iCloud پولی برخوردار هستید ، اپل همچنین رله خصوصی را اضافه می کند که هنگام استفاده از Wi-Fi عمومی ، ترافیک را به Safari با فرمت رمزگذاری شده ارسال می کند. ایمیل من را پنهان کنید تا بتوانید آدرس های ایمیل تصادفی منحصر به فرد ایجاد کنید. و پشتیبانی گسترده از HomeKit Secure Video. هر یادداشت مهم از طرف اپل ، اخبار ناخوشایند را به تبلیغات و شرکت هایی مانند فیس بوک و گوگل می رساند که بیشتر درآمد تبلیغاتی خود را دریافت می کنند. Facebook is … “hunched over” عبارت درستی نیست … سر خورد به بودجه “مقالات پژوهشی” در مورد چگونگی “ویرانگر” بودن ویژگی های حریم خصوصی اپل برای “توسعه دهندگان برنامه ها ، تبلیغ کنندگان و اکوسیستم تبلیغات”.
آره وحشتناک.
به همین ترتیب ، لطفا ، اپل.
با این حال ، حتی این تغییرات ، هر چقدر هم بزرگ باشند ، بدون زنجیری که می توانید اعمال کنید وجود ندارد.
همانطور که توسط بن تامپسون (اشتراک) اشاره شده است ، اپل تصمیم گرفته است که سوییچ iOS 14 را در اختیار نداشته باشد ، که ردیابی در بالای صفحه حریم خصوصی در تنظیمات را خاموش می کند. درعوض ، برای یافتن برگه Apple Advertising برای خاموش کردن تبلیغات سفارشی اگر می خواهید متوقف شوید ، باید به پایین پیمایش کنید. سیب از رهگیری شما برای اهداف تبلیغاتی. حداقل آنجاست و اگر اپل شما را ردیابی می کند ، احتمالاً کمی بهتر از داشتن شخصی است که می خواهد برای اطلاعاتی که ردیابی می کند هزینه کند. اما این چای به اندازه آب گرم که در آن پاستیل قهوه ای وجود دارد ضعیف نیست.
اینها هنوز هم پیشرفت های بسیار خوبی در زمینه حفظ حریم خصوصی هستند. کافیست قدم بزنید ، اپل ، و رتبه بندی کاملی کسب خواهید کرد.
Macalope جدا از اینکه یک جانور افسانه ای است ، کارمند Macworld نیست. در نتیجه ، ماکالوپ همیشه در انتقاد از هر سازمان رسانه ای آزاد است. حتی مال ما
[ad_2]
منبع: shogh-khabar.ir