سامانه ثبت نام ایران خودرو و فروش اینترنتی محوصلات ایران خودرو

در برخی از پیستونها مواد فولادی بصورت حلقهای در موقع ریخته گری باطن پیستون قرار میگیرند. برخی از مکانیکها برای از بین بردن ایراد از یک واشر اضافی در کنار سرسیلندر تراش خورده به کار گیری مینمایند و واشر را دوتا میکنند، بهتر میباشد که سرسیلندری که چندبار تراش خورده آن را بده بستان کرد و بدون شک می بایست سرسیلندر را گزینه بررسی قرار داد که تاب نداشته باشد و حتما صاف و بدون پیچ خوردگی و اعوجاج باشد. به علاوه، در همین سال کالا تندر90 نیز اصلی همکاری کمپانی رنو به سبد محصولات کمپانی افزوده شد و سبب ساز شوید محدودیت همکاریهای در میان المللی ایرانخودرو از شرکت پژو خارج گردد. انژکتورها دارای یک فیلتر فراوان دقیق میباشند که سوخت پیش از ورود به مجموعه انژکتور از آن عبور می کند تا به جهت آخرین مرتبه هرگونه ناخالصی داخلی آن پاک شود. همین فیلتر فراوان دقیق بوده و ممکن است به مرور در اثر ذرات معلق داخلی بنزین بگیرد. همین ذرات در روزگار واضح بودن موتور به ادله گرمای اطراف انژکتور به سرعت آب و آن‌گاه بخار میشوند البته پس از آنکه موتور اتومبیل خاموش شده و انژکتور سرد می‌شود بر بر روی بخشهای داخلی و خروجی انژکتور مینشینند و به مرور تشکیل رسوبی را میدهد که شکل، جهت و مقدار پاشش سوخت انژکتور را تغییر و تحول میدهد و بدنه انژکتور را هم آلوده و کثیف میکنند. سپس میل لنگ , فلایویل را چرخانده و به وسیله سیستمی به نام کلاچ , قدرت تولید شده را به جعبه دنده یا این که گیربکس می دهد , آن گاه شما کلیدی تعیین دنده , پیستون پر ژاپن قدرت ساخت شده را به چرخها رسانده و سبب حرکت اتومبیل میشوید . اساسی گذشت زمان، احتمال گرفتگی انژکتورها به واسطه رسوبات تشکیل شده وجود دارد. برای خودداری از پیدایش همین اتفاق، مواد افزودنی مثل بعضا سیالات به بنزین اضافه می شوند، البته اساسی گذشت زمان، ممکن هست این مواد به رخ گیری رسوبات در گوشه و کنار احتراق کمک نماید تا دانسیته و نیازهای اکتان موتور را بالا ببرد. در زمان پیدایش همین اتفاق، اکسیژن مخلوط نشده اهمیت سوخت وارد اگزوز شده و حسگر اکسیژن، ادغام سوخت و هوا را رقیق میخواند؛ در همین زمان، ECU نسبت به پیام دریافتی واکنش نشان داده و بعد تحریک انژکتور را ارتقاء می‌دهد تا بنزین بیشتری پاشش کند. زمانی که انژکتور در مدار بسته قرار دارد، سیستم کنترل بازخورد سوخت، رقیق بودن بنزین را جبران میکند، البته نمیتواند خلل را به رخ با اصلاح کند. فعالیت حلقه های روغن همین است که پخش روغن روی جدار سیلندر را در اختیار گرفتن کرده و از مصرف غیر حتمی و مازاد روغن خودداری کنند. به علاوه گاهی ذراتی کوچک و یا محلول در بنزین از این فیلتر عبور می‌نمایند که بعداً میتوانند بر روی ترک ریز خروجی انژکتور و یا این که فاصله فی مابین سوزن انژکتور و دهانه آن رسوب کرده و مقدار پاشش انژکتور را ناچیز کنند. باک بنزین بسیاری از خودروها اساسی یک توری اول است تا از ورود اجسام بزرگ به باک خودداری کند و به همین ترتیب نمیتوان از باک آن‌ها کلیدی روشهای قدیمی سوخت را در مواقع مختص بیرون کشید. به طور نمونه در صورتی که دو اتومبیل مهم شرایط یکسان، اهمیت اندازه پیستون های معلوم دارید، خودرویی که تعداد بیشتری از این قطعه دارد، توان بیشتری ساخت می کند. در موتورهای توربو، کثیفی انژکتورها باعث رقیق بودن مخلوط سوخت و هوا می‌گردد که این امر موجب زخم به موتور خواهد شد. به جهت این خواسته کافی است لوله برگشت سوخت به باک را بیابید و آن را از موتور قطع کنید. پیستونهای چدنی به عامل سنگینی و همچنین بدنه بزرگتر صرفا در ماشین های دیزلی با توان بالا به کارگیری میشوند. پیروزپناه، و.، میرمحمدی، ع.، 1382. تاثیر طراحی کاسه پیستون بر تکثیر آلایندگی موتورهای دیزلی حساس پاشش مستقیم. تمیز بودن انژکتورهای سوخت به جهت عملکرد مناسب موتور، مصرف بهینه سوخت و کمتر آلایندگی پیستون عظام پیکان اضطراری است. خودروها به مسدود بودن انژکتور اهمیت هستند، ولی انژکتورهای طرح سوزنی اهمیت احتمال مشکلات آلایندگی بالا نیز روبه رو بوده و آسیب پذیرتر هستند. رقیق بودن ترکیب سوخت و هوا سبب ساز ساخت کد اشتباه در ECU می‌گردد که منجر به واضح نشدن موتور و روشن شدن چراغ نظارت خواهد شد. در شکل عادت به رانندگی کوتاه مدت و روشن و خاموش های مکرر، احتمال ساخت سریعتر رسوبات در پیشرانه وجود دارد. از سوی دیگر شستوشوی انژکتور نیز باید به طریق صحیح انجام شود. دارای امداد کارشناسان فنی رگلاژ (۰۲۱۷۲۴۹۱) دیگر نگران تشخیص درست ایراد خودرو خود قبل از مراجعه به مراکز تعمیراتی نخواهید بود. در شکل خاموش بودن موتور، انژکتورها گرمای زیادی را تحمل میکنند، رسوب بنزین در سوزن های انژکتور بخار شده و مواد مومی شکل از خویش به جای می گذارند. در مرحله آن گاه شستوشوی انژکتور می بایست کلیدی امداد دستگاههای منحصر به فرد که براساس اولتراسونیک طراحی شدهاند انجام شود تا اثر مناسبی بر جای بگذارد. به طور کلی انژکتور هم نظیر بخش اعظمی دیگر از بخشهای ماشین ارتفاع قدمت مشخصی داشته و ردوبدل دورهای آن به خصوص در رخ پیدایش پدیده رسوب پیشنهاد می‌شود چرا که انژکتور ساختار فراوان ظریفی داراست و همین رسوبات بر کارآیی آن اثرات نامطلوبی بر جای میگذارند. اهمیت چرخه ی ایجاد شده به راحتی به آن فیدبکهای کیفی و مقداری می دهیم تا تولیدشان تقویت و حفظ شود. در صورتی که شما همین مقاله را تحسین می کنید، مایلید دیتاها بیشتری در گزینه پیستون زانتیا ۲۰۰۰ بدست آورید به وب سایت ما مراجعه کنید.