[ad_1]

من سال گذشته یک بررسی عمیق از سیستم 360 Reality Audio سونی نوشتم و از جادار بودن صدای تولید شده در هدفون کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتم.

360 Reality Audio در سال 2019 معرفی شد ، برخلاف Dolby Atmos یا DTS: X به طور کلی ، یک سیستم صوتی همه جانبه مبتنی بر شی object است ، اگرچه بیشتر از موسیقی برای موسیقی است. سازندگان محتوا صدا را با ابزار صوتی فراگیر مخلوط می کنند ، ابزارها و صداها را در هر کجا از فضای مجازی سه بعدی قرار می دهند. میکس نهایی در MPEG-H رمزگذاری شده است ، یک کدک صوتی است که از صدای غوطه وری پشتیبانی می کند و می توان آن را روی هدفون یا بلندگوهای مخصوص طراحی کرد.

هدست 360 Reality Audio از چیزی به نام عملکرد انتقال سر به سر (HRTF) برای شبیه سازی تأثیر صداهایی که از جهات مختلف می آیند استفاده می کند. این سیستم از HRTF مشترکی استفاده می کند که با همه هدفون هایی که به هر هد متکی هستند کار می کند ، اما با هدفون های خاص سونی می توانید HRTF را برای هد خاص خود تنظیم کنید.

در حال حاضر تقریباً 4000 آهنگ وجود دارد که در 360 Reality Audio توسط هنرمندانی مانند آلیشیا کیز ، لیل Nas X ، مگان تی استالیون ، نوح سایرس ، زارا لارسون و دیگران ترکیب شده است. این عناوین توسط سرویسهای مختلف جریانی مانند Tidal ، Deezer و Nugs ارائه می شوند. Amazon Music HD آهنگ های 360RA را برای بلندگوی Amazon Echo Studio خود ارائه می دهد.

بسته خلاقیت صوتی 360 واقعیت سونی سونی

مهندسان ضبط ابزارهای جدیدی در اختیار دارند تا از سیستم غوطه وری Sony Reality Audio استفاده کنند.

اکنون سونی از تلاش برای توسعه اکوسیستم 360 Reality Audio با خدمات جدید و ارائه محصولات خبر داده است. روز دوشنبه ، Sony Music Entertainment یک اجرای ویدیویی از Zara Larsson را با ترکیبی از 360 Reality Audio منتشر کرد. این اولین ویدیویی است که سونی امیدوار است فیلم های زیادی باشد که از 360RA استفاده می کنند و قرار است در اواخر سال جاری ارائه شود.

سونی و Virtual Sonics نرم افزار جدیدی برای تولید محتوا به نام 360 Reality Audio Creative Suite ایجاد کرده اند که ایجاد محتوای 360RA را آسان تر می کند. این نرم افزار افزونه ایستگاههای کاری صوتی دیجیتال محبوب (DAW) است و باید در اواخر ماه جاری در دسترس باشد. همکاری دیگر بین Sony و Music.com یک برنامه سازنده را راه اندازی می کند که به سازندگان امکان تولید محتوا از 360RA و سپس پخش جریانی آن را می دهد.

از لحاظ سخت افزاری ، بلندگوهای Sony SRS-RA3000 و SRS-RA5000 با 360 Reality Audio سازگار هستند و بهار امسال در دسترس خواهند بود. به گفته سونی ، این بلندگوهای Wi-Fi با استفاده از الگوریتم Immersive Audio Enhancement این شرکت باعث ایجاد فضای پر صدا می شود. علاوه بر این ، سونی برنامه های صدور مجوز برای فناوری هایی را اعلام کرده است که به کاربران اجازه می دهد تجربه هدفون 360RA را با تجزیه و تحلیل ویژگی های شنوایی فردی خود – که در حال حاضر فقط در برخی از هدفون های سونی انجام می شود – سفارشی کنند و همچنین اجازه بیشتر تلفن های هوشمند و اتومبیل برای پخش محتوای صوتی 360 واقعیت.

برای اطلاعات بیشتر در مورد 360 Reality Audio اینجا را کلیک کنید. عملکرد ویدئویی Zara Larsson 360RA در برنامه Artist Connection موجود است و می توانید آن را به همراه یک فیلم کوتاه درباره “ایجاد” از اینجا دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد موسیقی در 360 Reality Audio ، اینجا کلیک کنید. اگر به مجموعه 360 خلاقیت صوتی علاقه دارید ، اینجا را کلیک کنید. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه سازنده در این پیوند کسب کنید. سرانجام ، می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد صدور مجوز برای فناوری Sony اینجا را کلیک کنید.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را مطالعه کنید.

[ad_2]

منبع: shogh-khabar.ir

ایندکسر