فناوری کلید ورود مشتری است

این مقاله در شماره اکتبر 2022 Investment Executive آمده است. در نسخه چاپی مشترک شوید، نسخه دیجیتال را بخوانید یا مقالات را به صورت آنلاین بخوانید.

پذیرش مشتری یک فرآیند حیاتی برای مشاوران بیمه است. شرکت‌ها برای موفقیت در این زمینه به یک پایگاه فناوری قوی نیاز دارند، اما طبق گزارش کارت گزارش 2022 مشاوران بیمه اجرایی سرمایه‌گذاری، همه شرکت‌ها انتظارات مشاوران را برآورده نمی‌کنند.

دسته «ابزارهای ورود به مشتری» که در سال 2022 به گزارش کارت اضافه شد، دارای میانگین رتبه عملکرد 7.6 از 10 بود. مشاوران به دسته جدید امتیاز اهمیت متوسط ​​9.0 دادند که شکاف رضایت قابل توجهی را نشان داد (تفاوت بین دو رتبه بندی یک دسته) 1.4.

بالاترین رتبه در این رده شرکت tension dur با 9.1 بود و پس از آن RBC Life Insurance Co (RBCI) با 8.2 قرار گرفت. سه شرکت باقی مانده کمتر از میانگین عملکرد رتبه بندی شدند.

یکی از مشاوران PPI در انتاریو گفت که نماینده عمومی مدیریت (MGA) الگوها و ابزارهای دیجیتالی را برای کمک به نصب مشتری ارائه می دهد و چندین مشاور به پایگاه داده مشتری بصری شرکت اشاره کردند.

یکی از مشاوران PPI در آلبرتا گفت: «آنها در رأس همه چیز هستند.

جیم ویرچ، رئیس و مدیر عامل PPI، گفت که PPI هم ابزارهای داخلی و هم ابزارهای خارجی را ارائه می‌کند و یک تیم فعال دیجیتال دارد که از مشاوران پشتیبانی می‌کند. وی خاطرنشان کرد که در حال حاضر حدود 80 درصد از تجارت PPI از طریق برنامه های الکترونیکی انجام می شود. او افزود که پلتفرم فناوری Stratosphere که به مشاوران PPI کمک می کند تا کسب و کار خود را اداره کنند و به مشتریان خدمات ارائه دهند، به ساده سازی فرآیندهای درون آژانس کمک می کند.

حتما بخوانید:
Samsung Jetbot Mop Review: این ربات باید وظیفه مضاعف را به عنوان اسکرابر دستی انجام دهد

مشاورانی که با RBCI کار می‌کنند، سرمایه‌گذاری در فناوری و پشتیبانی از برنامه‌های الکترونیکی آن را ستودند و مشاور RBCI در آلبرتا آنها را «پیش‌روز» نامید. در همین حال، یکی از مشاوران RBCI در انتاریو، سیستم پذیرش مشتری آژانس را “بسیار خوب سازماندهی شده” خواند.

مایک همیلتون، نایب رئیس ارشد فروش و توزیع و بازاریابی RBCI، گفت که این آژانس یک هدف آینده برای کوتاه کردن فرآیند درخواست برای محصولات پیچیده دارد – به مشاور اجازه می دهد تا سریعتر به مشتریان کمک کند و بر “شناخت مشتری شما [و] تمرکز کند] نیازهای مداوم آنها، بنابراین [آنها] می توانند گفتگوهای معناداری داشته باشند.»

شرکت Canada Life Assurance کمترین رتبه را در بین پنج آژانس ارزیابی شده در دسته ابزارهای سواری دریافت کرد: 6.6.

یکی از مشاوران duyenvietfashion در Prairies گفت: “مشتریان باید دسترسی بیشتری به حساب های خود و زمان انتظار کمتری [با] مرکز تماس داشته باشند.”

یکی از مشاوران Canada Life در انتاریو گفت که ورود مشتری در حال بهبود است، اما هنوز سیستم‌های زیادی وجود دارند که با یکدیگر صحبت نمی‌کنند. “ما هنوز در حال انجام بسیاری از ورود دوگانه دستی هستیم.”

راب دموت، معاون ارشد مشاور راه حل گفت: Canada Life بیکار نمی نشیند. این آژانس در حال بررسی راه‌هایی برای کمک به کارآمدتر کردن تعاملات مشتری/مشاور و رسیدگی به قطع ارتباط دائمی است. به ابزارها دسترسی پیدا کنید و از ما حمایت کنید تا به رشد کسب و کار آنها کمک کنید.”

دموت اضافه کرد: «ما به افزودن محصولات و استراتژی‌های بیشتر در طول [این سال] و تا سال 2023 ادامه خواهیم داد».

حتما بخوانید:
ویژگی های حریم خصوصی اندروید 12 با iOS جابجا می شود ، به استثنای ردیابی تبلیغات

با این حال، شرکت‌ها خاطرنشان کردند که مدرن‌سازی فرآیند نصب، یک کار گسترده و گسترده در صنعت است. همیلتون گفت: «ما در حال بهتر شدن در این زمینه هستیم، [اما] صنعت هنوز آنجا نیست. “این [به] یک بازسازی اساسی زیرساخت نیاز دارد.”

برنامه های الکترونیکی همچنان محبوب هستند

از 208 پاسخ دهندگان مشاور بیمه، 93.8٪ گفتند که از فرآیند برنامه الکترونیکی استقبال کرده اند – مشابه 96.1٪ از 283 پاسخ دهنده در سال گذشته. برای پشتیبانی از برنامه الکترونیکی، آژانس‌های موجود در Report Card به طور متوسط ​​در سال 2022 رتبه 9.0 را دریافت کردند که از 8.7 در سال 2021 بیشتر بود.

مشاوران از این فناوری قدردانی کردند. هر زمانی که بتوانم روش کارم را ساده کنم و فناوری را اضافه کنم، این کار را انجام می دهم. یکی از مشاوران شرکت بیمه عمر RBC در کبک گفت: من یک پذیرنده اولیه هستم.

اکثر کارهایی که ما انجام می دهیم الکترونیکی است. مشاوری در آلبرتا با duyenvietfashion.

اما برخی از مشاوران اشاره کردند که برنامه های کاغذی هنوز هم جایگاهی دارند. به عنوان مثال، مشاوری در بریتیش کلمبیا با شرکت Canada Life Assurance گفت: «من از آن استقبال نکردم زیرا پرونده‌های من پرونده‌های بزرگ و پیچیده‌ای هستند. [برنامه های الکترونیکی] برای موارد معمول بهتر هستند. ما هنوز از کاغذ استفاده می کنیم.»

منابع: الاختراعات

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesredfoxbetMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaViagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma