کسب و امور به جهت پیشرفت باید روی مارک خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از منش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و فعالیت اینترنتی است.
برای تولید یک وب سایت عالی، کارهایی می بایست انجام شود. اولین کاری که باید در همین حوزه انجام دهید همین است که یک اسم اینترنتی خوب و جذاب انتخاب کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که گزینش می کنید برای کسب و کار شما منطقی هست و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از لغت ها غریبه به کارگیری نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 گزینه حیاتی را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب سایت خویش از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و چندین گام به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویه منطقی و اساسی

البته وب سایت می بایست از حیث ظاهری زیبا باشد. اما مهمتر از آن، ابتدا باید نحوه فعالیت اساسی سایت خود را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خود را انتخاب نمایید یا حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، باید تعیین کنید که چه طرحی به جهت وب سایت خویش در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری هم برای وب سایت و نیز برای بهینه سازی سایت SEO کلیدی است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را نیز در لحاظ می گیرد.
به همین برهان باید از حیث بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که کسانی که از وبسایت شما مشاهده می کنند بتوانند به راحتی اهمیت آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را فهم کنند و همچنین در رتبه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و مرتبط کلیدی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردم همت به جهت ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت پیروزی در کسب و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر کسب و کاری که دارید، به جهت هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند ضروری است. این بدان معناست که شما باید در جایی اطلاعات کاملی در گزینه کسب و کار خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد مدل کاری که انجام می بدهید استفاده کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک محصول است، باید تصاویری با میزان مرغوب بودن خوب به جهت همگی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی عمل می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، بایستی کل کارها و کارهای انجام شده را حیاتی جزئیات در وب تارنما خود قرار دهید.
به تیتر مثال صاحب یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند اطلاعات کافی در گزینه میزان مرغوب بودن همین سالن داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید کلیدی ارسال حیث برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. تارنما خود را حساس توجه به نیازها و علایق مخاطبان خود به رخ فردی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر به جهت وبسایت شما همین هست که قبل از طراحی وب سایت خود، وب تارنما رقبای خویش را تحلیل کنید، به تیتر مثال اگر به ساخت و فروش پوشاک درگیر هستید، بایستی بهترین رقیب خود را در راستا کاری خویش و وبسایت او پیدا کنید. همینطور بررسی نمایید و عارضه ها موفقیت او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در وب سایت خود به کار گیری کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی تایم ها یک یا این که دو پاراگراف می تواند بسیار قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و کار خود، حیاتی ثبت داده ها حیاتی در وب سایت خود، در کار خود قادر و توانا باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در تارنما مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، به این ترتیب بایستی برگه مخصوص به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک کمپانی بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اصلی آن شرکت چقدر مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک صفحه دیتاها تماس در وبسایت خویش قرار بدهید و کل دیتاها مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند کانال های اجتماعی را برای به دست آوردن و فعالیت خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه کلیدی تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وب سایت به دست آوردن و کار ارتقاء جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و نشانی نشانی اینترنتی و نتورک های اجتماعی خود را در تارنما قرار دهید، آن را به شکل عکس در تارنما قرار ندهید، آن‌ها باید بتوانند بر روی آن‌ها کلیک کنند، به این ترتیب دارای کلیک بر بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد ورقه گردید دارای ربط باشید و کارهایی را که باید انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی گوشی های هوشمند همین قابلیت و امکان را دارا هستند که بر بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و مهم کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از کلمات اختصاری بی فایده است و وبسایت بدون راهکار مشخص و معلوم بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن شوید که از اسم های درست و منطقی به جهت صفحات متفاوت سایت خود به کارگیری می کنید. به تیتر مثال: دارای ما تماس بگیرید یا حیاتی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام گسترش یک راهکار استراتژیک برای وب سایت خود، باید راهی برای ایجاد یک فراخوان به جهت مبادرت در لحاظ بگیرید. همین بدان معنی است که آنچه مردم دوست دارا هستند در تارنما شما ببینند همین است که می توانند به راحتی به صفحه مورد عشق و علاقه خویش در هر برگه از وبسایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک دهند. بتوانید به سایت خود بپیوندید، به آدرس اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را مشاهده کنید، محصولات خود را تماشا نمایید و …
شما می بایست هدف ها خویش را در وبسایت خویش پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از سایت شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آنان چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در وب سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارد می بایست به طور تام امکانات و دیتاها لازم را به شکل آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. لینک نتورک های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه آیتم استقبال عمده مردمان قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما می بایست در آن ها عضو شوید و به دست آوردن و عمل خود را در وب سایت خویش توسعه و گسترش بدهید تا به دست آوردن و فعالیت خود را توسعه و گسترش دهید. همین نیز در سئوی شما اثر گذار است. عمل در نتورک های اجتماعی و سناریو پیوند های آن ها در وب تارنما منجر تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر