[ad_1]
سیستم احراز هویت دو عاملی اپل دسترسی به حساب Apple ID شما را رد می کند و شما را ملزم به ارائه کدی می کند که از طریق دستگاه مورد اعتماد (iPhone ، iPad یا Mac) یا یک مورد دیگر شماره تلفن قابل اعتماد“اونی که بعد از اضافه شدن بررسی شد.” مدیریت دستگاه های قابل اطمینان آسان تر است زیرا آنها نمایانگر همه دستگاه هایی هستند که برای استفاده با iCloud به یک شناسه Apple وارد شده اند. اعداد مورد اعتماد موضوع متفاوتی است.
من مدتهاست که توصیه می کنم نه تنها شماره تلفن همراه یا شماره تلفن های خود را به عنوان شماره های قابل اعتماد اضافه کنید ، بلکه شماره شخصی را که به شما نزدیک است مانند شریک زندگی یا یکی از اعضای خانواده خود نیز اضافه کنید. اگر در یک سرقت گسترده ، تصادفی که باعث خرابی تجهیزات می شود یا تمام سخت افزارهای خود را از دست می دهید ، هنگام اعتبارسنجی حساب خود پشتیبان تهیه می کنید.
اما من مکاتبات دوره ای می کنم ، به خصوص از شرکت هایی که می خواهند شماره های قابل اعتماد را حذف کنند ، زیرا آنها … دیگر به شخصی که شماره آن است اعتماد ندارند ، یا دیگر با آن شخص رابطه ندارند.
حذف یک شماره قابل اعتماد آسان است ، اما ابتدا باید مطمئن شوید که هنوز به حساب های معتبر برای حساب دسترسی دارید. در غیر این صورت می توانید خود را قفل کنید.

با تلاش برای دسترسی به وب سایت Apple ID می توانید آزمایش کنید که آیا به دستگاه های قابل اعتماد متصل شده اید. اگر در نسخه های iOS ، iPadOS یا macOS و Safari از این ویژگی استفاده نکرده اید ، برای دسترسی به داده های حساب شما همیشه به کد عامل دوم نیاز دارد. باید توجه داشته باشید که کسی در تلاش است تا به حساب شما دسترسی پیدا کند ، با یک پیش نمایش نقشه کوچک و دو دکمه: فعال یا غیرفعال کردن ، یک اخطار دریافت کنید.
اگر این را مشاهده کردید ، روی مجاز ضربه بزنید یا کلیک کنید ، کدی را که در مکان های مناسب در سایت Apple ID نشان داده می شود وارد کنید و موفقیت آمیز بودن ورود را تأیید کنید.
اگر در هر دستگاهی اعلان Allow / Don’t Allow دریافت نکردید ، باید دلایل این امر را از بین ببرید. ممکن است احراز هویت دو عاملی را برای حساب Apple ID تنظیم کرده باشید که به سیستم iPhone ، iPad یا Mac وارد نشده باشد. من این را به عنوان روشی برای مقابله با شناسه های اپل که فقط برای خرید رسانه و برنامه ها استفاده می شود ، توصیه کردم ، چیزی که اگر بسیاری از ما از سیستم های اپل برای مدت طولانی استفاده کنیم ، به این نتیجه می رسیم ، زیرا سیستم های مبتنی بر خرید ابری از حساب های جداگانه استفاده می کردند.
در این سناریو ، باید دستگاه مطمئن را به حساب خود متصل کنید تا هنگام حذف شماره تلفن معتمد ، ناخواسته دسترسی خود را از دست ندهید. من توصیه می کنم از یک حساب Mac ثانویه استفاده کنید که حساب iCloud تنظیم شده باشد تا خرید Apple ID شما باشد. (یک آیفون یا آی پد فقط می تواند با یک Apple ID برای iCloud مرتبط باشد ؛ در Mac ، هر حساب می تواند یک Apple ID جداگانه مرتبط با iCloud داشته باشد ، اما فقط وقتی وارد سیستم شوید که وارد آن حساب Mac شوید) آنها فعال هستند.
اگر این کار را کردید ، به آن حساب Mac وارد شوید و ببینید آیا در آنجا یک اعلان و کد دو عاملی دریافت می کنید. در غیر این صورت ، برای راه اندازی این حساب ثانویه Mac باید از شماره تلفن قابل اعتماد موجود تحت کنترل خود استفاده کنید.
اکنون می توانید شماره معتبری را که نمی خواهید فعال نگه دارید حذف کنید:

- در iOS یا iPadOS به تنظیمات> نام حساب> گذرواژه و امنیت، سپس ضربه بزنید ویرایش به برچسب شماره تلفن های معتمد. دکمه حذف قرمز را در کنار لیست اعداد لمس کنید و سپس حذف را تأیید کنید.
- در macOS 10.14 Mojave یا نسخه قبلی ، به بروید تنظیمات برگزیده سیستم> iCloud> جزئیات حساب> امنیت، یک شماره تلفن را انتخاب کنید و برای حذف آن دکمه منهای (-) را کلیک کنید. حذف آن را با کلیک تأیید کنید برداشتن.
- در macOS 10.15 Catalina یا بعداً به آن بروید تنظیمات برگزیده سیستم> Apple ID> گذرواژه و امنیت، کلیک ویرایش در کنار برگه شماره تلفن های معتمد ، شماره تلفنی را انتخاب کنید و سپس برای حذف آن روی دکمه منهای (-) کلیک کنید. حذف آن را با کلیک تأیید کنید برداشتن.
- در سایت Apple ID ، وارد حساب خود شوید و سپس کلیک کنید ویرایش در کنار بخش “امنیت” ، برای حذف آن روی “x” کنار یک شماره قابل اعتماد کلیک کنید و در آخر با کلیک بر روی تایید کنید برداشتن.
این مقاله Mac 911 در پاسخ به س fromال خواننده ناشناس Macworld است.
از Mac 911 س Askال کنید
ما لیستی از سوالات متداول ، به همراه پاسخ و پیوند به ستون ها را جمع آوری کرده ایم: سوالات فوق العاده متداول ما را بخوانید تا ببینید آیا سوال شما پوشش داده شده است. در غیر اینصورت ، ما همیشه به دنبال حل مشکلات جدید هستیم! ایمیل خود را به آدرس Mac911@macworld.com ارسال کنید ، از جمله تصاویر صفحه به صورت مناسب ، و اینکه آیا می خواهید از نام کامل خود استفاده کنید. به هر سالی پاسخ داده نمی شود ، ما به ایمیل پاسخ نمی دهیم و نمی توانیم نکات عیب یابی مستقیم را ارائه دهیم.
[ad_2]
منبع: shogh-khabar.ir