هنرجویان تهرانی نیز می توانند سوای خروج از منزل و در معرض آلودگی هوا قرار گرفتن، به راحتی در همین دوره کمپانی کرده و مهارت تعمیر ایسیو را بیاموزند. مطابق نظريه کارشناسان خودرو، یک گرم بنزین به 14.7 گرم هوا نیاز دارااست و مقرون به صرفه ترین شرایط نسبت 15 به 1 است. یک عدد از بهترین آموزشگاه های تعمیرات ecu (ایسیو) در تهران آموزشگاه پایتخت فناوری می باشد که کل ویژگی های لازم برای یک آموزشگاه حرفه ای را در بر دارد. بعضا تایم ها ECU برای هدایت بعضا از اجزای موتور مجبور است ولتاژ آنالوگ را ارائه دهد. به عنوان مثال، درصورتیکه از تهویه سیگنال استفاده نماییم که ولتاژ حاصل از سنسور اکسیژن را حساس 4 ضرب کنیم، یک سیگنال 0 تا 4.4-V دریافت می کنیم، این فرمان به مبدل آنالوگ به دیجیتال قابلیت می دهد ولتاژ را حیاتی دقت بیشتری بخواند. داراست که بتواند عدد دیجیتالی را به یک ولتاژ آنالوگ تبدیل کند. به تیتر مثال، یک خروجی به جهت در دست گرفتن رشته خنک کننده ممکن هست 12 ولت و 0.5 آمپر در زمان پر‌نور بودن رله رشته باشد و 0 ولت زمان خاموش بودن. خروجی دیجیتال نظیر رله است. وقتی که دیتا ها به وسیله ECU توده آوری می شوند، پردازنده باید مشخصاتی مثل پهنای پالس انژکتور سوخت را گزینش کند، که به وسیله نرم افزار ذخیره شده درون واحد انجام می شود. در نتیجه نیاز هست تا در صورت بازدید هرگونه علائمی مبنی بر فساد ecu هرچه زودتر خودرو را نزد تعمیرکار کارشناس همین کار ببرید. تسلط بر ارتباطات درون اتومبیل می کند، CAN (شبکه در دست گرفتن کننده منطقه) نامیده می شود. به عنوان مثال، واحد کنترل موتور ممکن هست به شما بگوید که DPF مسدود شده است، با این حال، DPF ممکن می باشد تماماً تازه باشد و احتمال دوچندان کمی وجود دارااست که DPF واقعاً مسدود شود. حالت ماژول سیستم ترمز ضد قفل (ABS) هم ممکن میباشد همانند کنترل کششی در نظر گرفته ایسیو قیمت شود. در صورتی که شما هر نوع سوالی در ارتباط با چه جایی و طرز به کارگیری از ایسیو های تازه جمهوری اسلامی ایران خودرو دارید، می توانید اهمیت ما در برگه وب تماس بگیرید.

ایندکسر