درصورتیکه به گویش مهندسی ابلاغ کنیم، در ماشین وظیفه هدرز در سیستم اگزوز،کاهش مقاومت هوا یا به عبارتی فشار بازگشتی و ارتقاء بازده جرم در پارس تیوفایو نوک مدادی موتور است. به عنوان نمونه ، اگر هدر بخرید ، نیازی نیست که تقریباً به دفعات مضاعف فیلترهای هوا را بخرید. منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه معمولا به روش ریختهگری ساخت می‌شود و به این برهان از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار است که در روند خروج گازهای آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد میکنند، البته هدرز به روش خم کاری ظریف لولهها رخ می گیرد و اهمیت ساختار یکنواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسانتر گازهای آلاینده، تنفس بهتر پیشرانه، افزایش قدرت و کمتر مصرف سوخت میشود، اما مقدار کاهش مصرف سوخت در ازای ارتقاء قدرت موتور چندان چشمگیر نمیباشد و از این رو از هدرز غالباً به تیتر یک قطعه عملکردی و تیونینگ یاد میشود. در ارتفاع ضربه اگزوز ، یک نحوه عالی به جهت از دست دادن قدرت موتور از شیوه فشار عقب است. یکی از ویژگی های لطف که این موتور داراست این هست که قطعات و اسباب و اثاث اهمیت کیفیتی در تولید آن استفاده شده و همین دستور منجر بازدهی و کارد عالی آن می شود. این موتور یک ویژگی کاربردی و خوب دیگر هم دارااست این که سیستم جرقه زنی و کامپیوتر آن پیشرفته می باشد و این باعث می شود که عملکرد همین موتور در موقعیت متعدد بالا باشد. موتور تیو فایو (tu5) با حجم ۱۵۸۷ و در دو نوع ۸ و ۱۶ سوپاپ در در آغاز در دسترس قرار گرفت که امروزه تنها از ۱۶ سوپاپ اساسی توان ۱۰۹ مورد استعمال قرار می گیرد ، در سری موتور های تیو ، موتور تیو فایو (tu5) در دربین دسته های دیگر حجیم ترین موتور شناخته شده است. 2. میتواند عملکرد توربوشارژر را ذیل اثر گذاری قرار دهد. سوختن کویل ایگنیشن سبب عملکرد ضعیف موتور تیو فایو می شود ، می توانیم همین آیتم را یکی از از مهمترین معایب به کار گیری از موتور تی یو فایو بدانیم که هنگامی که به دور موتور به چهار هزار دور در دقیقه میرسد، همین موتور به صورت تام از کار می افتد که این استدلال سبب می شود تا مشکلات دوچندان زیادی برای مصرف کنندگان این مورد قضیه به وجود بیاید. برخی از افراد به دنبال تغییر‌و تحول صدا در اگزوز میباشند که هدرز در این مورد تغییر و تحول بسیار ناچیزی ساخت میکند. از دیگر مزیت های موتور تیوفایو tu5 امکان تغییر‌و تحول دادن موتور به قصد بالا بردن بازدهی و عملکرد آن می باشد. یک عدد دیگر از عیب هایی که همین موتور دارااست حرارت بالای آن است. برتریهای چشمگیر این موتور در مقایسه اهمیت موتور XU7 که پیشتر بر روی همین خودرو قرار داشت، باعث شد تا مدیران ایران ماشین دستبهکار شوند و کلیدی قرار دادن این موتور بااصالت داخل سینه پارس معمولی، آن را به TU5 یا همان LX تبدیل کنند. پژو ۴۰۵ حیاتی موتورL3 XU7 گزینش بیشتر خریداران در کشور ایران است. موتور ۲۰۶ تیوفایو tu5 یا ۴۰۵ و پارس، در هر خودروی استفاده شده نسبت به حجم خویش بازده مهربانی داشته و اقتدار مهم مصرف سوخت تحت در خودرو ها دارااست و از دیگر ویژگیهای این موتور، سیستم جرقهزنی و کامپیوتر پیشرفته آن می باشد که سبب می‌شود تا عملکرد این موتور در هر شرایطی بالا باشد. اگر از این اتومبیل استفاده کردهاید یا این که اطلاعاتی در همین حوزه دارید، از طرز کامنت کلیدی ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید. در باز‌نگری دینامیکی، شریان گاز و سیال باطن لولههای هدرز به طور ظریف بوسیله قابل انعطاف افزارهای مربوطه و فارغ از به کارگیری از ابزارهای فیزیکی گزینه تحلیل و باز‌نگری قرار میگیرد. نشانه ها خرابی روزنه سنسور گاز چیست ؟ بیشتر خودرو های امروزی که مجهز به آپشن هایی زیرا کروز در اختیار گرفتن و یا محدود کننده شتاب هستند از مکانیزم دریچه گاز الکترونیکی استعمال خواهد شد . I. اساسی وجود فشار بازگشتی، موتور اتومبیل باید گازهای خروجی را تا حد بیشتری فشرده نماید که همین مستلزم صرف کار مکانیکی عمده و یا این که به کلمه دیگر به قیمت توان خروجی کمتر است. ۳۰ % اسب بخار بیشتر به معنای همین هست که میتواند موتور پراید شما را به ترازو موتور یک ۲۰۶ تیپ ۵ توانا کند. از گزاره همین معایب می توان به این مورد ها اشاره کرد که در قسمت درب قالپاق و شلنگ های بخار روغن ریزی می نماید که این دستور منجر می شود که بر روی کویل یا این که شمع های موتور نشتی کند. موتور ماشین از سری تیو فایو یا TU5 است و در نامگذاری کلی اتومبیل نیز گزینه به کارگیری بود و بضاعت و توان ساخت 110 اسب بخار قدرت دارد. پیشرانه تی یو 5، یک عدد از موتورهای ساختهشده به وسیله گروه خودروسازی PSA (سیتروئن) میباشد که از قبلی تا به امروز بر روی طیفوسیعی از محصولات همین کمپانی به کار گیری شدهاست. سایپا سهند به احتمال بسیار به پیشرانه M۱۵GSI به تیتر نسخه ارتقاء پیدا کرده پیشرانه M۱۵ مجهز خواهد بود که در اکنون حاضر ساینا اس و کویک اس نیز از آن بهره میبرد. از سوی دیگر اصطکاک کمتر و ارتقاء توان پیشرانه در دورهای پایین، می تواند در کاهش مصرف سوخت نیز اثرگذار باشد.بنابراین هدرز در واقع یک قطعه بازنگری شده می باشد که به جای منیفولدخروجی چدنی خودروها کارگزاشتن میشود.یکی از مزایای هدرز ها ، کارگزاری ساده آن هاست که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا این که اگزوز سازی قابل انجام هست البته طراحی و تولید یک هدرز رشته ای و کارا بر بر خلاف کارگزاشتن آن به هیچ وجه بی آلایش نیست.در دنیای امروزی طراحی بهینه اجزای تیونینگ موتور، فقط به امداد شبیه سازی فراوان ظریف پیشرانه در محیط قابل انعطاف افزارهای حرفه ای زیرا GT POWER قابلیت پذیر است.از سوی دیگر تولید هدرز ها نیز باید به شکل کاملا دقیق بوسیله دستگاه های منحصر به فرد خم کاری لوله انجام شود و کیفیت عملیات جوش کاری و خودرو کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر بر روی امکان های نهایی متاع خواهد داشت. در اینجا عمده به باز‌نگری وب وبسایت گیربکس تیوفایو.

ایندکسر