هدف از بروزرسانی بعدی iOS 14 ، ردیابی تبلیغات در برنامه ها است



iOS 14 برخی تغییرات عمده بصری را در صفحه نمایش خانه ما ایجاد کرده است ، اما بزرگترین حرکت مربوط به مواردی است که نمی بینیم. به دنبال راه اندازی افشای حریم خصوصی اجباری در فروشگاه App در ماه دسامبر ، اپل اکنون روی ردیابی تبلیغات تمرکز کرده است.

اپل با بروزرسانی آینده برای iOS 14 که احتمالاً iOS 14.5 است ، تأیید کرده است که قبل از استفاده از ID تبلیغات منحصر به فرد خود (IDFA) برای ردیابی تبلیغات شخص ثالث ، توسعه دهندگان را مجبور به درخواست مجوز می کند. به طور خلاصه ، این بدان معناست که کاربران به جای انصراف از تنظیمات خاص ، مجبورند به ردیابی تبلیغ بپردازند.

در بیانیه ای به TechCrunch و سایر رسانه ها ، اپل گفت که این سیستم جدید برای شفافیت و سادگی طراحی شده است: “در تنظیمات ، کاربران می توانند ببینند کدام برنامه ها مجوز پیگیری را درخواست کرده اند و هر طور که لازم است تغییراتی ایجاد می کنند.” این نیاز در اوایل بهار با عرضه آینده iOS 14 ، iPadOS 14 و tvOS 14 به طور گسترده منتشر خواهد شد و قبلاً از طرفداران حریم خصوصی در سراسر جهان پشتیبانی دریافت کرده است. “

علاوه بر اینکه به شما ایده واضح تری می دهد که کدام برنامه ها ردیابی می کنند و اطلاعات را با سایر آژانس ها به اشتراک می گذارند ، همچنین صریحاً از شما می پرسد که آیا می خواهید ردیابی برنامه به برنامه را مجاز کنید. هنگامی که برنامه برای اولین بار راه اندازی می شود ، یک اعلان ظاهر می شود که به شما امکان می دهد به پیگیری بپیوندید ، مانند سرویس های موقعیت مکانی.

حتما بخوانید:
باربری بلوار تعاون |باربری در محدوده بلوار تعاون با ۴۵%تخفیف - باربری و اتوبار بارسنتر

اپل می گوید توسعه دهندگان هنوز هم می توانند از داده ها برای تبلیغات خود استفاده کنند ، حتی اگر کاربران انصراف دهند.

این حرکت در حال حاضر توجه صنعت را به خود جلب کرده است. در ماه دسامبر ، فیس بوک یک تبلیغ تمام صفحه در نیویورک تایمز و دیگر روزنامه های مهم “روبرو با اپل” از طرف تجارت کوچک منتشر کرد. فیس بوک می گوید این تغییر یک نتیجه نهایی نخواهد بود ، بلکه به طور نامتناسبی بر مشاغل کوچک تأثیر می گذارد ، که به ازای هر دلار هزینه شده 60 درصد از فروش خود را از دست می دهند.

با این حال ، فیس بوک در گزارش درآمد خود در روز چهارشنبه ، نسبت به “اهداف مهم تبلیغاتی در برابر 2021” هشدار داد ، به طور خاص تغییرات در سیستم عامل iOS 14 را مقصر دانست.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را مطالعه کنید.


منبع: shogh-khabar.ir

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themes1xbetMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbetMobil Ödeme bozdurma Evde paketleme