[ad_1]

مهم نیست که کدام محصول اپل آنقدر خوش شانس باشید که این تعطیلات را بدست آورید ، می توانید از سه چیز مطمئن باشید: “خوب کار خواهد کرد”. این دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که شما می خواهید. و تا زمانی که لازم باشد دوام خواهد داشت.

این راز موفقیت اپل نیست. اپل ممکن است بیش از هر زمان دیگری دستگاه بفروشد ، اما هرگز مانند گوگل یا آمازون نخواهد بود و چشم انداز را با محصولات پوشانده است ، بنابراین دستگاه هایی که تولید می کند برای تأثیر فوری طراحی شده اند. به عنوان مثال ، اپل به جای اینکه هر چه بیشتر ویژگی ها را در جدیدترین آیفون قرار دهد ، ویژگی هایی را انتخاب کرده است که بیشترین اهمیت را خواهند داشت ، حتی اگر به معنای عقب ماندن از رقبای خود با مواردی مانند بزرگنمایی فوق العاده و نمایشگرهای 120 هرتز باشد.

همه اینها بخشی از فلسفه اپل است: هزاران مورد برای همه نیست. به همین دلیل است که ما سالها قبل از عرضه محصولات می شنویم و این ویژگی ها اغلب در اواخر مهمانی می رسند. به همین دلیل محصولات بدی مانند شارژر MagSafe Duo بسیار شگفت آور هستند. از زمان راه اندازی iPod در سال 2001 ، می توانید تعداد محصولات اپل را که از کار افتاده اند محاسبه کنید – و احتمالاً به همه انگشتان خود نیازی نخواهید داشت.

فرودگاه های سیب حداکثر.  پوشیدن سیب

AirPods Max علی رغم قیمت بالای آن به طور کلی در همه جا فروخته می شود.

بنابراین هنگامی که یک جفت هدفون 549 دلاری یک هفته قبل از کریسمس در وسط یک بیماری همه گیر ظاهر می شود ، بلافاصله تا مارس سفارش داده می شوند ، قبل از اینکه کسی فرصتی برای دیدن این جفت شخص را داشته باشد ، چه رسد به شنیدن آنها. ممکن است چشمانتان را بچرخانید ، اما واقعیت این است که اپل اعتماد زیادی به خود جلب کرده است. تجربه او در طول سال ها این بوده است که یک محصول جدید قبل از رسیدن به قفسه ها با قیمتی گزاف فروخته می شود.

مطمئناً بیشتر مردم برای یک هدفون بیش از 549 دلار پرداخت نخواهند کرد ، اما این افراد همچنین تمایلی به هزینه 600 دلار برای اولین آیفون ندارند. یا 399 دلار برای iPod اصلی. اما فروش انبوه هرگز انگیزه اپل برای عرضه یک محصول جدید نیست. در عوض ، این در مورد ایجاد چیزی است که خلائی را که ما نمی دانستیم آنجا وجود دارد پر می کند و در مورد رفع مشکلاتی است که ما از وجود آن اطلاع نداریم. فلسفه “نه” اپل به این معنی است که محصول جدیدی را تحویل نخواهد داد مگر اینکه بتواند با سایر هم رده های خود کنار بیاید یا از آنها پیشی بگیرد ، حتی اگر با قیمت بسیار بالاتری باشد.

airpods حداکثر داخلی سیب

جذابیت AirPods Max فناوری داخلی است – نه فقط صدا.

مانند iPhone و iPod اصلی ، AirPods Max برای همیشه گران نخواهد شد. اما قیمت اجتناب ناپذیر آن باعث کاهش ارزش 549 دلاری آنها نمی شود. این انتخاب مواد یا راحتی هدبند نیست که AirPods Max را برای بسیاری از افراد 549 دلار ارزش داشته باشد. اعتماد به نفس این است که آنها تجربه ای را فراهم خواهند کرد ، برخلاف هر چیزی که می توانید با هدفونهای Sony XM4 یا Bose 700 با عملکرد مشابه بدست آورید.

استراتژی اپل کشف مجدد چرخ نیست. این درمورد یافتن تعادل بین خواسته ها و نیازهای ما در محصولی است که هم آشنا و هم جدید احساس شود. من مطمئن هستم که نمونه های اولیه AirPods Max در Apple Park وجود دارد که ارزان تر یا زودتر وارد بازار می شوند ، اما این هرگز هدف اپل نبوده است. این در مورد تحویل بهترین محصول ممکن در ساده ترین بسته بندی است.

تجربه تفاوت است

برای درک اینکه فلسفه “نه” اپل چگونه نتیجه می دهد ، نیازی نیست سخت به دنبال آن باشید. iPod اصلی با قیمت 399 دلار به عنوان یک پروژه غرور گران قیمت نوشته شد و مردم سالها طول کشید تا درک کنند که چقدر تأثیرگذار است. مدت ها پیش iPod هایی وجود داشتند که قیمت آنها 249 دلار و سپس 99 دلار و به طور حتم بسیاری از شبیه سازها بود.

اما هیچ شبیه ساز نمی تواند موفقیت iPod را تکرار کند. مایکروسافت پخش کننده Zune را امتحان کرد ، اما با وجود ظاهر iPod مانند آن ، هرگز ظاهر نشد. می توانید استدلال کنید که مایکروسافت دیر به مهمانی می رود ، اما این موضوع کاملاً توضیح نمی دهد. اپل نه تنها طراحی های بد ، بلکه تجربه های بد کاربر را نیز رد می کند تا چیزهای ظریف را که اکثر شرکت ها به سختی متوجه آنها می شوند ، رد کند.

zune microsoft Bkwparadox / ویکیپدیя

مشکل مایکروسافت Zune در طراحی نبود ، بلکه در UX بود.

نکته اصلی این است که پخش کننده Zune تجربه یکپارچه iPod را ارائه نداد. سهولت در کشیدن و انداختن iPod قسمت عمده ای از جذابیت آن بود و احتمالاً بدون آن کار نمی کرد. رابط کاربری چند لمسی آیفون نیز همین است. برچسب های قیمت اپل می توانند زیاد باشند ، اما انتظارات نه تنها در طراحی بلکه در استفاده آسان نیز همینطور است. تعداد کمی از شرکت ها می توانند تجربه ای را به همان راحتی و به راحتی اپل ارائه دهند و میلیون ها نفر مایل به پرداخت کمی بیشتر برای بدست آوردن آن هستند.

یا در مورد AirPods Max ، خیلی بیشتر. در صورت لزوم آن را Apple Tax بنامید ، اما قیمت جدیدترین هدفون های اپل مانند AirPods Pro خیلی بالا نیست که بالا باشد. از اتصال سریع رعد و برق گرفته تا صدای فراگیر و تعویض سریع خودکار بین دستگاه ها ، AirPods Max تجربه ای را ارائه می دهد که اساساً در هدفون های بلوتوث رده بالای گوشی بی نظیر است و این قبل از شنیدن آنهاست.

بهترین ماشین رانندگی

این فلسفه “نه” به زودی می تواند نقشی بزرگ در بزرگترین ریسکی که اپل تاکنون پذیرفته است ، داشته باشد. اخیراً شایعاتی در مورد توسعه خودروی اپل منتشر شده است ، تلاشی که نیاز به جهش ایمانی بسیار بزرگتر از یک هدفون دارد. من هنوز متقاعد نشده ام که هرگز آرم اپل را در جلوی اتومبیل خواهیم دید ، اما به نام این بحث ، فرض کنیم که این اتفاق خواهد افتاد.

به نظر می رسد این یک جهش دیوانه وار از هدفون به سمت یک ماشین به نظر برسد ، اما همان فلسفه ای که AirPods Max ارائه داد می تواند یک ماشین اپل را به ارمغان بیاورد که بیش از انتظار ما باشد. مانند AirPods Max ، اپل اتومبیل می تواند یک توسعه بی نظیر از اکوسیستم اپل باشد و زندگی خانه و تلفن همراه شما را به روشی متصل کند که CarPlay نمی تواند.

موسیقی Apple Carplay سیب

آنچه اپل از CarPlay آموخته می تواند نقش بسزایی در پیشرفت ماشین اپل داشته باشد.

البته ، این اتومبیل 60،000 دلاری کمی بیشتر از هر چیزی است که اپل تاکنون انجام داده است (علی رغم حداکثر مزایای Mac) ، اما همان توجه به جزئیات و تجربه ای که AirPods Max را به فروش فوری تبدیل کرده ، می تواند باعث ایجاد این خودرو شود اپل هم ضربه زد. همانطور که تجربه AirPods Max بهترین ویژگی آن است ، دردی که در اتومبیل ها داریم معمولاً ارتباطی با رانندگی و بیشتر با کنسول ندارد. با رد بسیاری از داد و ستد هایی که باید با اتومبیل ها ایجاد کنیم ، اپل می تواند رانندگی را برخلاف آنچه قبلاً تجربه کرده ایم ، فراهم کند.

و تنها چیزی که طول خواهد کشید برای رسیدن به آنجا نیست.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را بخوانید.

[ad_2]

منبع: shogh-khabar.ir