یکبار در ماه آبی: فیس بوک در مورد چیزی درست می گوید



کمتر چیزهایی است که مکالوپ بیش از فیس بوک از آنها متنفر باشد.

سم در دهان است. ارائه یک طلسم مونتاژ فناوری و یافتن Clippy از قبل مست است. فقط کلیپ ها به طور کلی اما در بالای این لیست فیس بوک قرار دارد.

حداقل تا حدی ، زیرا فیس بوک در چندین مقیاس مهم ، از جمله حریم خصوصی ، ضد اپل است.

همانطور که به یاد می آورید ، فیس بوک برنامه ای داشت که به نوجوانان پول می داد تا به شرکت اجازه دسترسی ریشه به تلفن های خود را بدهند. چه مشکلی می تواند رخ دهد؟ احتمالاً خوب است. فقط برای علم. هنگامی که این وجود آن را خشمگین کرد ، این شرکت برنامه ای را ارائه داد که به تازگی پول آن را پرداخت کرده بود بزرگسالان برای توانایی ردیابی برنامه هایی که آنها استفاده می کنند و مدت زمان دسترسی بالقوه به دسته دیگری از مواردی که فکر نمی کنند تماشا کنند. این برنامه فقط برای اندروید بود ، خوشبختانه اپل در را محکم کوبید.

سپس این واقعیت وجود دارد که فیس بوک در یک سری حملات مضحک به اپل تبلیغات تمام صفحه را به خود جلب کرده است زیرا اپل به کاربران ایده و کنترل داده های آنها را می دهد. در هیچ کیهانی فیس بوک درست نیست و اپل اشتباه می کند. نه ، جدی ، ماکالوپ با یک اسکی باز مشورت می کند و هیچ کدام وجود ندارد.

(همچنین ، فقط برای اولین بار ، اسکی بازها نیز بسیار افتضاح هستند. فقط چند نفر از آشنایان. “اوه ، بله ، در مورد مارکت جنون خود در مارس 2020 دوباره به من بگویید. نه ، این یک داستان عالی است ، برادر ، و نه در همه این واقعیت را آلوده کرده اند که شما البته برای یک درخواست بلند ، البته ، می دانید چه کسی برنده خواهد شد. “)

و اینها فقط نبردهایی است که فیس بوک با اپل انجام داده است. آنها همچنین بسیاری از کارهای بد را با مردم و دموکراسی انجام داده اند. این است طولانی لیست

بنابراین لگد زدن یک عادت سخت است تا در برابر هر کاری که فیس بوک انجام می دهد منفی نشان ندهید. و به معنای “منفی” ماکالوپا نه فقط واژگون کردن میزها ، بلکه آتش زدن آنها و سپس فرستادن خاکستر به کشورهای جداگانه برای مداخله ، گویی که آنها برخی از میزهای خون آشام هستند.

اما در مبارزه با دولت استرالیا برای پرداخت به سازمان های خبری ، فیس بوک تا حد زیادی درست است. در اقدامی با حمایت روپرت مرداک ، صاحب تعدادی از نشریات تحت چتر Corporation News ، دولت استرالیا آماده تصویب قانونی است که فیس بوک و سایر سایت ها را مجبور به پرداخت هزینه پیوند به مطالب خبری استرالیا می کند.

شکی نیست که فیس بوک از سازمانهای خبری در گذشته سو advantage استفاده کرده و حتی به آنها دروغ گفته است و ادعاهای زیادی را در مورد معیارهای ویدئویی مطرح کرده است. اما این قانون در صورت پرداخت ، فیس بوک را ملزم به پرداخت یک سازمان خبری می کند ارتباط به یکی از مقالات سازمان خبر.

بگذارید بگوییم ما در یک مهمانی هستیم. خوب ، البته نه در سال گذشته. مهمانی یا بیش از یک سال پیش ، یا زمانی در آینده. و شما از مکالوپ توصیه او را برای یک لیسیدن نمک خوب می خواهید.

می تواند رخ دهد.

و ماکالوپا می گوید ، اوه ، جری ، تو باید نمک هیمالیا را بدست بیاوری ، آنها بهترین هستند. قبل از اینکه بگویید “هیمالیا ، ها؟” ، دولت استرالیا حمله می کند (اتفاقا این یک حزب استرالیایی است) و از ماکالوپا می خواهد که بیش از یک دسته پول برای پیوندهای شفاهی به وب سایت هیمالیا منشعب شود. اگرچه با هدایت ترافیک به وب سایت آنها ، محصول عالی آنها را تبلیغ می کند.

این کاری است که این قانون انجام می دهد. اگر به نظر می رسد رقمی فوق العاده ضعیف باشد که توسط وکلای اخبار شرکت نوشته شده است ، خوب ، ممکن است دلیلی برای آن وجود داشته باشد.

تنها نکته عجیب این است که روپرت مرداک برای هر رابطه ای تسویه حساب نمی کند. ماکالوپا معتقد است که این وکلا ممکن است چیزی روی میز آنجا بگذارند.

پاسخ فیس بوک به این موضوع ممنوع کردن همه پیوندها به سازمان های خبری استرالیا بود.

اکنون ، ماکالوپه به عنوان یک کارمند رسانه ، با سازمان های خبری بسیار همدردی می کند. او کاملاً به ارزش عمارت چهارم اعتقاد دارد. اما این یک رویکرد بیس به اینترنت است که منطقی نیست و یا توسط افرادی که نحوه کار اینترنت را نمی فهمند ، یا توسط افرادی که اهمیتی نمی دهند ، نوشته می شود ، آنها فقط پول بیشتری می خواهند. یا هر دو.

وقتی درست است فیس بوک را کنار بگذارید خوب است. حیف است که آنقدر نادر اتفاق می افتد که کمی ناخوشایند باشد.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را مطالعه کنید.


منبع: shogh-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>